Zoznam zájazdov od 1 do 10 (z 10)

Ferraty v Dolomitoch

Termin: 17.09.2011 - 25.09.2011

Dolomitom sa nie náhodou hovorí: "Najkrajšie veľhory sveta"

Veľkou špecialitou týchto nádherných hôr sú zaistené cesty, mnohé s historickým podtónom vedú po miestach prvej svetovej vojny. Prepletajú sa aj tunelmi vyhĺbenými v skale, najkrajšie z nich nás však vyvedú priamo na tie najvyššie vrcholy

V Dolomitoch som pracovne strávil tri let&aacut

Mountain Biking v Kanade

Termin: 29.07.2011 - 07.08.2011

Náš spolupracovník, chalan už dlhé roky žijúci a bajkujúci v Kanade pre vás pripravil túto ponuku:

Program.

Na našich bicyklových výletoch spoznáme časť Kanadských Rocky Mountains, ktoré sú nádherne a nekončené. Calgary leží v provincii Alberta, preslávenej hovädzím mäsom, kovbojmi, ropou a zemným plynom. Milovníci mäsa sa môžu tešiť na obrovk&eacu

Skialp v Suldene 2011

Termin: 09.04.2011 - 16.04.2011

Po úspešnej minuloročnej premiére z ktorej si už môžete pozrieť aj krátke video na Vetromagu sa túto zimu okrem decembrového rozlyžovania chystáme do talianskeho Suldenu ešte na jar. Skialpinisti si prídu na svoje...

Termín: 9.4. - 16.4.

Ponuka:

Doprava 9-miestnym mikrobusom, ubytovanie v apartmánoch s kuchyňou, teplá večera, poradenstvo ohľadom túr- k dispozícii bude mapa, knižní sprievodcovia a moja bohatá datab&aacut

Víkend na bežkách vo Vysokých Tatrách

Termin: 01.01.2011 - 01.04.2011

Víkendový kurz pre aktívnych ľudí, ktorí bežky ešte nikdy neskúšali, ale aj pre tých, ktorí by chceli mať zo svojej jazdy dokonalý pôžitok.
Lekcie budú zamerané na zvládnutie techniky behu na lyžiach. Efektívnou technikou ušetríte kopec energie, získate pocit istoty a bezpečia, môžete ísť na miesta, kam by ste sa možno neodvážili a beh na lyžiach je napokon takto omnoho väčšia zábava.
Cena:  60,- EUR

Decembrová lyžovačka v Suldene

Termin: 04.12.2010 - 11.12.2010

Po minuloročnej úspešnej premiére sa začiatkom decembra pôjdeme znuvu rozlyžovať a zašliapať si do Talianskeho Suldenu.

Termín: 4.12 - 11.12 2010

Cena: 330,- Euro

V cene je rovnako ako minule doprava 9-miestnym mikrobusom, ubytovanie v apartmáne s kuchyňou v dvojposteľových izbách, šesťdňový lyžiarsky lístok, teplé jedlo na večeru

Minulý rok o tomto čase ešte na Slovensku nejazdil jediný vlek, my sme si zajazdili vo vajcovom pra&scaron

Zájazdy v zime 2010/2011

Termin: 24.07.2010 - 24.07.2010

V súčasnosti už pripravujem termíny a plán zájazdov pre nasledujúcu zimu. Mali by sa zopakovať všetky tri úspešné zájazdy z minulej zimy, možno pribudne aj novinka. Až bude plán na svete nájdete si ho už na hlavnej strane vetroplachmagazinu.

Martin

Livigno MTB

Termin: 03.07.2010 - 10.07.2010

Po minuloročnej premiére na nás čaká začiatkom júla opäť Livigno so svojími supertrailmi. V sobotu ráno cestou z Popradu na západ pozbieram bajkerov a večer už rozložíme tábor v kempe v Livignu. Počas siedmich dní tu na nás čakajú túry, aké u nás doma veru nenájdete. V programe bude aj passo Stelvio a passo Gavia. Okrem pekných túr bude možnosť zajazdiť si aj v bajkparku.

Aprílový Sulden - Skialp/Freeride

Termin: 17.04.2010 - 24.04.2010

Zatiaľ čo skialpová sezóna vo Vysokých Tatrách je už oficiálne ukončená, v Suldene a Ortlerských Alpách sú v tomto čase najlepšie podmienky. A preto som sa rozhodol využiť dobré kontakty a po úspešnom decembrovom rozlyžovaní sem zavítať na skialpové vyvrcholenie...sezóny.

Ponuka:

Doprava 9-miestnym mikrobusom, ubytovanie v apartmánoch s kuchyňou, teplá večera, poradenstvo ohľadom t&uacut

Freeride v Rakúsku - Wald am Arlberg

Termin: 20.03.2010 - 27.03.2010

Wald am Arlberg - táto dedinka nachádzajúca sa neďaleko svetoznámeho rakúskeho lyžiarskeho strediska St. Anton am Arlberg patrí ešte stále medzi tajné tipy pre vyznavačov voľnej jazdy v kvalitnom prašane. Klimatické podmienky a hory zachytávajúce na zrážky najbohatšie severozápadné prúdenie majú na svedomí najkvalitnejší prašan v Rakúsku.

Miestne lyžiarske stred

Decembrové rozlyžovanie - Sulden

Termin: 05.12.2009 - 12.12.2009

Začiatkom decembra už je sezóna v talianskom Suldene pekne naštartovaná, lyžiarske stredisko začína jazdiť 1. novembra.

Minulý rok sme o tom čase už jazdili po pás v prašane, čo pre nás pripraví zima tentoraz si netrúfam predpovedať. Isté však je, že v 2000 metroch nad morom položenom Suldene bude už začiatkom decembra čo robiť. Po troch zimách strávených v tomto stredisku som sa rozhodol využiť svoje skúsenosti a kontakty a pripravil som pre záujem

Zoznam zájazdov od 1 do 10 (z 10)
©  Vetroplach tour 2009 - 2010  |  designed by MVM Trade s.r.o.